Panda Panda er et oppstartet spisested i Kristiansand. De serverer utmerket kaffe og sunne matretter til mennesker på farten. Vi har laget identiteten og vært med på merkevarebygging i alle kanaler.
I forkant av lansering gikk vi ut med teasere om hva som skulle komme. Her spilte vi på uttrykket «Hi, I’m…» som en introduksjon for «Pandaene» i logoen. Dette brukte vi videre med beskrivende ord om kafeen. Kanalen vi brukte var hovedsaklig instagram for å nå den yngre målgruppen. Hele 81% av kvinner mellom 18-29 år har Instagram, og for menn i samme alder er tallet 58%. I tillegg er det 10 ganger mer engasjement på instagram enn facebook. Vi laserkuttet Coffee Stencils ut i tre. Dette er noe som er gøy å ta bilde av og sprer seg fort i SoMe. I tillegg er det ingen andre i byen som gjør noe lignende. Vi har også fått stor hjelp av lokale influensere som bl.a. Maren Erdvik, Monica Nyhus og Andrea Sveinsdottir.
Juryens Kommentar: En sjarmerende løsning med bruk av smarte og enkle grep. Vinneren viser forståelse av hvordan å utnytte sosiale medier til å nå ut til målgruppen via organisk spredning.