Filmene skulle bygge merkekjennskap til Hennig-Olsens premium iskrem, Inspira.
 Innholdet i boksen skulle komme tydelig frem, og det skulle være fokus på endelig produkt, ikke bare råvarene. Et mangfold av smaker.
Uttaket skulle være så fristende at det fikk målgruppen til å ville prøve nyhetene. Etterlatt inntrykket skulle være raushet, bevise konseptet ‘Det lille ekstra – og litt til’.

I produksjonen ble det brukt kun ekte råvarer. Alt skulle oppleves som om det var 
‘i boksen’. Egne iskrem-topper ble håndlagd i større format slik at vi 
klarte å skape storslåtte fristende nærbilder av Inspira, men som samtidig speilet realiteten av å åpne seg en boks med Inspira.
For å få ekstra sterkt gjennkjennelseseffekt til pakningsdesign og smak,
la vi inn farger fra pakning i bakgrunner og råvarer-scenene. 
Alt skulle oppleves sømløst fra tabletop/‘produktporno’ til 3D-pack-shot.