Beanie, 85

Kaffeserien 85 består av en rekke kaffeprodukter. Det er en kaffeserie som har et fengende navn, estetisk design, effektivt og miljøvennlig. Kaffen er enkel i bruk og enkel å oppbevare. Identiteten bygges på et pent og eksklusivt utseende som ikke blir for feminint, men heller ikke for hardt og maskulint. Det er tidløst og interessant å se på. Det skal være pent nok til å sette frem på kjøkkenbenken og gis bort i gaver. Det skal også ha fokus på kaffen og boksenes innhold. Serien er være levende og funksjonell.

​Serien består av fire forskjellige kaffesmaker: Caramel latte, Black dreams, Classic vanilla og Mocca mint. De finnes i både refill 250g, refill 500g og kaffekapsler. Førstegangskjøpere kan kjøpe en samleboks med smaksprøver, som de kan bruke til å fylle opp med favorittkaffen sin. Det selges også gjenbruksbare takeaway kopper i bambus i samme serie.

​Målgruppen er kvinner som drikker te. Målet var å skape en serie som gjør at kvinner som egentlig drikker te, enkelt går over til å drikke 85. Konseptet er gode smaker som kan brygges både kaldt og varmt, men også den tradisjonelle svarte kaffen, det skal også være enkelt å lage for te-drikkerne som er vandt til 2 minutters brygging. Kaffen er fairtrade for å gi noe tilbake til samfunnet og for at kjøperen skal føle seg viktigere ved kjøp. Navnet 85 kommer av at den perfekte kaffen serveres ved 85 grader.

​85 er en bærekraftig og estetisk pen kaffeserie som appellerer til den valgte målgruppen, og fungerer i praksis.

Produkter Tildelt År Kategori Elev
Kaffeserien 85Bronse2018StudentTherese Karlsen (S&B-N)

Casa Interiørmagasin

Casa er et interiørmagasin med fokus på innendørs botanikk og minimalisme, og den kalde scandinavian stylen.

Målgruppa er i hovedsak urbane kvinner mellom 27-40. Disse har en utpreget sans for estetikk, og legger sjelen sin i hjemmet sitt. De har over gjennomsnittet god inntekt, og/eller brenner for interiør og design. De ønsker å gi personlig preg på sin bolig, og leter stadig etter ny inspirasjon og gode tips. De har gjerne en stødig økonomi, veletablert med familie og opptatt av å følge trender og holde boligen moderne. De har en lidenskap for å alltid oppdatere hjemmet sitt, og alltid gjøre noe nytt og spennende.

Magasinets layout baserer seg på innholdet, og er skiftende i måten det er bygd opp på. Det skaper dynamikk og fanger leseren.

​Det er enkle og lyse farger, i flere nyanser som underbygger det minimalistiske. Det er kvalitetsbilder som viser interiør på en ny måte.

Produkter Tildelt År Kategori Elev
MagasinSølv2018StudentTherese Karlsen (S&B-N)