Kaffeserien 85 består av en rekke kaffeprodukter. Det er en kaffeserie som har et fengende navn, estetisk design, effektivt og miljøvennlig. Kaffen er enkel i bruk og enkel å oppbevare. Identiteten bygges på et pent og eksklusivt utseende som ikke blir for feminint, men heller ikke for hardt og maskulint. Det er tidløst og interessant å se på. Det skal være pent nok til å sette frem på kjøkkenbenken og gis bort i gaver. Det skal også ha fokus på kaffen og boksenes innhold. Serien er være levende og funksjonell.

​Serien består av fire forskjellige kaffesmaker: Caramel latte, Black dreams, Classic vanilla og Mocca mint. De finnes i både refill 250g, refill 500g og kaffekapsler. Førstegangskjøpere kan kjøpe en samleboks med smaksprøver, som de kan bruke til å fylle opp med favorittkaffen sin. Det selges også gjenbruksbare takeaway kopper i bambus i samme serie.

​Målgruppen er kvinner som drikker te. Målet var å skape en serie som gjør at kvinner som egentlig drikker te, enkelt går over til å drikke 85. Konseptet er gode smaker som kan brygges både kaldt og varmt, men også den tradisjonelle svarte kaffen, det skal også være enkelt å lage for te-drikkerne som er vandt til 2 minutters brygging. Kaffen er fairtrade for å gi noe tilbake til samfunnet og for at kjøperen skal føle seg viktigere ved kjøp. Navnet 85 kommer av at den perfekte kaffen serveres ved 85 grader.

​85 er en bærekraftig og estetisk pen kaffeserie som appellerer til den valgte målgruppen, og fungerer i praksis.