Kaffeserien 85 består av en rekke kaffeprodukter. Det er en kaffeserie som har et fengende navn, estetisk design, effektivt og miljøvennlig. Kaffen er enkel i bruk og enkel å oppbevare. Identiteten bygges på et pent og eksklusivt utseende som ikke blir for feminint, men heller ikke for hardt og maskulint. Det er tidløst og interessant å se på. Det skal være pent nok til å sette frem på kjøkkenbenken og gis bort i gaver. Det skal også ha fokus på kaffen og boksenes innhold. Serien er være levende og funksjonell.
Serien består av fire forskjellige kaffesmaker: Caramel latte, Black dreams, Classic vanilla og Mocca mint. De finnes i både refill 250g, refill 500g og kaffekapsler. Førstegangskjøpere kan kjøpe en samleboks med smaksprøver, som de kan bruke til å fylle opp med favorittkaffen sin. Det selges også gjenbruksbare takeaway kopper i bambus i samme serie.
Målgruppen er kvinner som drikker te. Målet var å skape en serie som gjør at kvinner som egentlig drikker te, enkelt går over til å drikke 85. Konseptet er gode smaker som kan brygges både kaldt og varmt, men også den tradisjonelle svarte kaffen, det skal også være enkelt å lage for te-drikkerne som er vandt til 2 minutters brygging. Kaffen er fairtrade for å gi noe tilbake til samfunnet og for at kjøperen skal føle seg viktigere ved kjøp. Navnet 85 kommer av at den perfekte kaffen serveres ved 85 grader.
85 er en bærekraftig og estetisk pen kaffeserie som appellerer til den valgte målgruppen, og fungerer i praksis.