• Stein Simonsen

    Stein Simonsen er kreativ partner i Anorak, med bakgrunn som advokat før han for alvor ble tekstforfatter og kreativ leder hos McCann (2011–2017), før han returnerte til Norge og sluttet seg til Anorak i 2018.
    Han har vunnet flere gull på Gullblyanten, bl.a. for sine bidrag til kampanjen «Ikke alle leser DN» i samarbeid med Anorak.
  • Karl Martin Sætren

    Design Director hos Mission med over 20 års erfaring i bransjen. Han har jobbet med alt fra Nasjonalmuseet og SpareBank 1 til Narvesen og Aktiv Eiendom – alltid med blikk for både helhet og detaljer. Karl Martin har tidligere sittet i juryen for Visuelt og holder foredrag om typografi og identitet. Vi er stolte av å ha ham med i juryen!

  • Dagmar Kollstrøm

    Kreativ tekstforfatter og partner i Atyp, med bakgrunn fra Ernö og Futatsu. Hun har formet sterke kampanjer for Fjordland, Byggmakker og Bufdir. Som kreativ stemme har hun ledet prosjekter som balanserer humor, innsikt og visuell identitet.

  • Marco Malbran

    Marco Malbran er medierådgiver i Publicis Starcom. I sin rolle har han jobbet tett med flere av Norges mest kjente merkevarer slik som Gilde, Fjordland, Prior, BankID, Varner, Bilia mfl. Født og oppvokst i Arendal, og ser frem til å juryere bidragene for SablaBra.
  • Yann Bougaran

    Multidisciplinary designer with 30 years of work experience.

Send oss tips på Facebook Messenger